Wednesday 31 July 2013

Lama punyer cerita...31/7/2013..

ha..ha...

nie rasanye entry yg ke-3 kot ari nie...hui..hui...lunch hour kat ofis jap ari nie aku kuar g Plaza Alam Sentral, Shah Alam cari dan belikan hadiah untuk one of my officemate yg akan bersara hari nie 31/7/2013, Kak Masamah binti Ahmad Talahah...hadiah mahal ke?...x de lah mahal sgt...aku pakat ngan kawan ofis jugak..beli hadiah yg bila dia pakai, dia nampak kenangan tue dari sapa...he..he..kad buat sendiri..

ok...pagi tadi skit frust lah jugak check2 akaun CIMB aku tgk2 duit bantuan khas kewangan untuk raya nie x masuk lagi...dlm ati aku, dapat ke x SKM nie duit nie..pas2 buka fb, tgk kat fb ada budak ofis pos dah masuk..oh, adalah rupernye..ingt x de..cuma akaun CIMB lambat skit..tghari skit baru masuk...so, ok, leh senyum skit walaupun dalam ati nie fikir mcm2 hutang nk kena bayar..

masa kuar g belikan hadiah k.mas ngan mama puziah aku tue, aku sempatlah jugak byr trus duit kereta..huh!!, settle 1 hal..satu jerlah...byk lagi menanti nie..adoii...biasalah idup berhutang,..x berhutang x de harta kan...tapi aku sempat jugak tue sambar 2 sling beg polo kat the store tadi weh..mula2 fikir x nk beli, aku angkat letak byk kali, tapi akhirnye tertewas jugak...belil jugak..less 70% kot!..ha..ha..x kuasa aku nk beli kat sogo yg aku rasa mcm byk jer menipu tue...byk barang lama kot diorg jual..x ske..tpi bila fikir jenama handbag yg ada kat aku, aku rasa kebanyakkan nye semua brand polo...upsss..means mmg aku suke "polo" ek?..ha..ha..x perlah, janji boleh pakai lama..lagipun aku beli sekali jer setahun...

em...satu hal lagi tadi check minyak hitam kereta dah tahap minimum...em, kena isi tue..hui..hui...duit lagi...oiiii...duit2...mcm air jerrr dah...em..

oklah..nanti citer lagi...dh kering idea tetiba...bye...

No comments:

Post a Comment