Thursday 13 June 2013

Kereta Asyik Buat Hal jer...aishhh!!!

Geram!!Geram!!Geram!!

Bukan kat manusia yek...tapi kat kereta aku nie..satria putih...nie baru pas wat hal lagi...x leh start kot...aduii!!..last2 bf aku tengok, apa namanye plug kereta dh nk kong...ko leh bengang x??..tengah2 bulan plak tue beb...aduiii...dhlah aku nie jenis miskin giler vavi nyer....sakitnyer ati...semlm baru pas bf aku bawak g tukar tayar depan...cam ne dia cri duit tukar tayar depan aku x nk ambik tahu...leh...he..he...

Arap2 kereta x buat hal lagi pas nie..meh nk show pic kereta buruk aku nie...alah, kereta satria 2nd hand jer pun beli...x mampu lagi beli baru...tapi nie pic tahun 2010 yek...masih bertampal 'P' lagi..he...he...nk bonet depan masih cat itam...kenangan betul...

                                           acam mana??...mak datin abis time nie...kah!!kah!!

oklah...arap2 kereta kesayangan aku yg sebuah nie ibarat bf pertama nie x kan wat hal lagi...cukup2 syg oiii!, syang dah x de duit nk membelai2 manje kamu nie..bgilah aku bernafas cam orang lain plak...semak otak jer kalu kamu wat hal...

apa??tukar kereta baru??..tggulah kalu de rezki bile2...ha...ha...x besar pun impian aku, setakt nak tukar myvi jer kalu ada rezki bila2...em...tapi x taulah bila nk capai impian tersebut...skrg nie pun mcm masa depan tue nampak suram jer..

nie nk show off pic lebh kurg satria aku taun nie..bf aku dah cat putih abis dh...'P' dh x de lagi...he..he...dh bebas bergerak ke hulu hilir...sampai skrg nie nk drive kereta pun cam malas giler dh...balik kg lebh rela naik bas dri drive sebab kalau drive dh tau mesti penat punyer...spoil jer mood nk berehat2 kat kg...he...he...

                                        amacam skrg??..ok x??..tapi sport rim dh tukar...he...he..
                                       
so, to my lovely satria sayang, baby aku arap ko x wat hal lagi pas nie..aku tahu ada lagi sakit ko yang kena aku betulkan, tapi tolonglah, not now yek bebeh!!...tggu baby aku ada duit byk dulu yek..coz bf aku cakap enjin kena wat top overhaul coz minyk itam bocor..yek...yek..aku tahu, dan bile jadi cam tue, kuat mkn minyk, tapi 'pulus' non ada...mau dlm rm1000 hinggt jugak wat tue..aduii...cam ne, nk mkn pun kekdg x cukup duit...isi minyak lagi...kalu leh isi air oklah jugak..jimat giler vavi nyer...he...he...

he...he...oklah...wasalam..aku masih berusaha nk buat nuffnang tue..masih x pandai...sesapa yg de baca blog aku nie meh e-mail aku kat annie25_19@yahoo.com...tolong2 aku skit..bye...love u all!!






No comments:

Post a Comment