Thursday, 23 July 2015

Selamat Hari Raya!!...tahun 2015...

salam...

selamat hari raya semua..dh raya ke 7 bru nk ucapkan selamat..he2...orang lain dah siap2 undate review hari raya masing2...aku jer belum lagi..tapi sungguh, raya kali nie raya paling x best kot..ha..ha..ha..

maybe sebab x de pasangan cam org lain...x de anak mcm orang lain...hohohoho...sgt lerrrr..gediksss auww!!..x de arr..sebenarnye sebab x dpt nk beli baju raya idaman...ye ke??..mcm ne bju raya idaman aku?..ada ke??..x de kot...

oklah..story skit...aku dh ambik cuti raya since 14hb kot...hehehe..tapi sebenarnye kejadian 14hb tu aku ambik mc..15hb tu bru start cuti rehat..aku naik bas balik kg on 15hb mlm patutnye kul 10.30mlm kat TBS(Terminal Bas Selatan) tapi ke pantai timur arr, Dungun, Terengganu...tapii.................basnye delay kot!!..kul 1.30pagi tarikh dh berubah ke 16hb baru bas muncul..aishhhh!!..naik bas jer aku terussss letak kepala lentok...mampuss...bangun2 kul 4pagi tengok bas kat highway karak lagi...jem orrr....biasalah semua pun nk balik raya....aku tido balik ler....sedar2 kul 5 lebih mcm tu bas berenti kat rnr...sory, aku ABC(Allah Bagi Cuti) so nan ado nye aku nk turun g sabur..he..he..tdo balik ler...aku sampai kemaman idaman kul 8.30pagi...trun kat Hospital Daerah Kemaman...adik aku si Mardiah dtg ambik situ...aku trun kemaman idaman coz aku nk pakai kereta kancil dia arr konon wat balik ke Dungun nk wat beraya...he..he..kisahnye kul 12tghari bru sampai kg, Dungun, Terengganu ngan kancil tu...

ok....nanti cerita lagi..

ari nie aku beli Seqy BB Cream...kod 1 - Fair secara COD ngan Kak Ira...RM55...x sabar nk pakai esok..nanti boleh review pasal product nie plak...he..he..cerita raya nanti aku sambung...

No comments:

Post a Comment