Friday 24 July 2015

Cerita Raya itu....

salam...

he..he..he...tah apa2 lah tajuk diberi...aku kan...x de apapun sebenarnya...pgi raya aku mmg bangun tido lambat around kul 10am mcm tu..pastu terhegeh2 g mandi..actually aku time tu peyod pain so mood x elok sgt...bju raya x de sgt..so pakai jer dress warna maroon kak long tu..x de aktiviti apapun aku buat time 1st raya nie..x g beraya mana2 pun...i is malas...so mkn n tido...tpi x de arr mkn tido mkn tido...x banyk mkn pun...aku takut is gemoksss...dh ler skrg nie chubby jer...ptg tu g lah beraya jap umah makcik aku, Cik Lah...penuh ngan ank beranak jer sebelh ayah aku jer...he..he..he...nie ada gambar seketul dua..


sorry, gambar dri ig aku...x cantik sangat...

so meh la belanjer seketul dua gambar raya yang ada kat aku...tapi jap, raya ke 2 aku g beraya rumah bff aku, si Ila tu...tu pun dh magrib baru nk g umah orang..aku kan...he3..raya ke3 g arr kejap beraya umah kawan aku si mayana n pija...pastu aku balik umah coz bff aku masa form 5, Sue n family dtg singgah beraya jap kat rumah mak aku...pastu aku kemas2 jer....mlm raya ke3 aku dh naik bas kul 12mlm cam tu...selamat balik shah alam tercinta..puii!!..hati tu sedih sebenarnye tapi apa kan daya, ongkos x berapa nk cukup...

sila lah muntah yek tgk pic aku...he3..nie ptg raya pertama...

so, chowww dulu..bye3..tau2...

1 comment:

  1. x snap pon pic kita dua kan..huhu...lupa la plak...

    ReplyDelete