Monday 1 July 2013

19 Jun 2013...Hepi Birthday 2 me yang ke __?...he...he...rahsiooo

Salam...

lama bebenor rasanya x menjenguk blog aku nie...bersawang dh...syuhh..syuh..pegi jauh2 wahai lelababh2...he.he...maklumlah i is bizizzzz sgt...kah..kah...sebenarnya x de tenet kat rumah, laptop pun ibu bf aku pinjam coz dia nk wat keje coz laptop dia rosak...nampak x disitu??.hah?..x fhm2 lagi korang nie ek...aku nie kan bakal calon menantu kesayangan ibu tau...hek tuih!!...x moo emo2 yek...

lain sudah tetiba citer ngan tajuk...he..he...19 Jun hari lahir aku...tapi biasalah mcm taun2 sudh, yg aku x pernah aku sambut pun...x de adiah, x de kek....mmg aku x mkn kek pun...ha...ha...mak aku pun col wish selamat ari jadi on 20 jun tue...seari selepas....oklah...sekurg2nye ingt jugak ank sulong dia nie yg amat2 degil nie...yg pernah wat mcm2 kes masa2 dulu...he..he..pengalaman mendewasa kan seseorg dan menjadikan aku lebh tabah untuk harungi idup nie..jap2 bgi tgk pic family aku jap....

nie pic satu family aku...x silap nie taun 2009 kot...nie jer pic raya paling best...

dalam umur aku yg macam nie, masih banyak mende lagi yg aku x capai dalam hidup...dan dalm 3-4 tahun nie terlalu banyak dugaan hidup yang aku tempuhi...kadang2 buat aku hampir give up ngan idup sendiri pun ada...ada bf pun bukan boleh arap sgt...kata org, kena percaya dengan diri sendiri untuk buat sesuatu bukn percaya kat orang lain..bf aku tue pun belum tentu jodoh aku...

byk lagi mende yg belum aku capai nie...so, arap2 sebelum umur target 35 tahun, aku akan pastikan bahawa  aku dh dapat byk mende yg aku nk, antaranye~~~checklist lah kononnye nie, he...he...~~~

  • mencapai kebebasan kewangan (paling penting!!) (insyallah)
  • dah berkahwin with 2 kids....(harap dpt suami yg berkerjaya lbh bgus dri aku, insyallah)
  • nk pakai kereta baru (insyallah)
  • dah capai target nk dapat gred lebh baik dlm kerja drpd skrg....(insyallah)
  • dapat tolong mak dan ayah (insyallah)
  • settlekan semua hutang ngan manusia(x nk ada hutang2)(insyallah)
  • nk beli sekurang2nya sebuah rumah walaupun rumah flat (insyallah)
  • nk hidup bahagia..happy ending....
  • berubah menjadi seorg wanita yg solehah dan lebih mentaati agama (insyallah)
tuejerlah setakat nie kot...kalu de lagi nanti aku tambh...coz aku rasa yg mcm2 aku nk dalam idup nie...insyalllah..korg2 semua yg baca blog aku nie, doakan utk aku yek...kalu x, x nk sayang dh!!..x nk update blog dh!! (budget blog ada beribu peminat!!..haktuih!!!)...

ok..bye...wasalam....


No comments:

Post a Comment