Wednesday 17 July 2013

Kemalasan melanda & berjaya letak Nuffnang....

Salam...

x tau kenapa hari nie rasa macam malas giler kot...kat ofis nie 1 apa keje pun aku x buat...duk diam2 depan pc, wat keje bodoh...buke fb, tanye orang2 kat fb nyer page pasal course ringging n slingging yg nk bf aku ambik utk masuk keje ke oil & gas...nama pun tolong....

hari nie mood nk pergi keje kat farmasi pun mcm kelaut jerrr rasanye...rasa mcm mls jer...mmg mls giler kot...series!!..x de mood sgt...tambh2 tgh 'kepet' - x de duit nie...sakai giler rasanye...sushnye idup aku nie...aduii...nk merasa g bazar ramadhan beli ayam golek bila tah...gaji mggu depan kot..kena bertahan nie..aduii...masak...malas...mcm2 dlm otak nie..Allah jer yang tahu...

pas2 nk g keje kat farmasi pun mcm mls sebab ari nie yg keje miss celeste kot jaga...aku rasa mcm lama2 naik menyampah kot ngan dia..mmg lah aku nie x perfect, kadang2 si tipah ngan k.sal biar jer aku buat keje sorg2 layan customer ke apa bagai, sdgkan diorg boleh duk borak2 bagi..gelak2...sakit ati x kau kalau kena mcm tue?..menyampah tau...ikut ati nk berenti jer part time farmasi nie cari part time lain, tapi bila fikirkan g keje mana2 pun akan ada manusia yg menyampah mcm tue...aduii....

ok...bye...just nk luahkan rasa malas sgt nie..pastu hepi skit sebab dh berjaya letak nuffnang ads...dh register nuffnang lps my bff yg suruh....sush jugakk...tq my bff, love u...

1 comment: