Wednesday 31 July 2013

Bila Kita Nak Cepat, Confirm Akan Jadi Lambat...arrrrggghhhh!!

hu...hu..

mcm2 kes aku nie...biasalah kan..korang pernah mengalami benda nie x?..confirm pernah kan..mcm aku nie, punyelah mengharap sesuatu tue trus dapat atau dapat cepat, tetiba plak jadi lambat...geram tau!!

ha..ha..just mcm nielah, aku sebenarnya dpt cek lah skit untuk beraya...orang yg bagi tue ckp kalau bankin kat cawangan yang sama mcm yang tertera kat cek boleh dapat terus duitnye kat akaunnye..tapi bila aku check semula dlm 2 jam pas2 non ado pun...hu..hu...sedih kot...hutang kena byr nie...betul ke apa yg org ckp nie yek??..cek akaun sama dapt terus, tapi non ado...saper ada keje bank kat sini, sila bgi penjelasan skit kat aku, boleh??

mmg aku mengharap sgt kot nk pakai duit wat settle hutang weh...bkn nk settle mende lain pun..aku nie baju raya pun x berbeli lagi..semlm jer sempat nangkap 1 sling bag tue konon nk wat beraya..nampaknye raya nie mcm kena pakai baju sedia ada jerlah..hu..hu..redha jerlah..

adoi...kdg2 rasa kepala semak sgt memikirkan mcm2 msalah melanda aku..hopefully aku akan terus tabahkan diri kot...

bye...

sajer upload pic lama...bosan....byerr

No comments:

Post a Comment