Tuesday 13 August 2013

Story 2 ari sebelum raya...

Salam...

Citer lama dah nie..bru ada kesempatan aku nk mengupdate blog sendiri..citer nie sebenarnya cite 2 ari sebelum raya..hu..hu..

Cam nie, lepas habis keje mlm kat farmasi on 5 Ogos ari isnin sebelm raya tue konon tggulah bf aku dtg ambik coz dia pakai kereta wat g bengkel semua tukar tayar kereta yang dh botak nk balik kg lah nie..terengganu k, jauh...kalu dekat x kisah sgt, redah jer..mlm tue boleh plak kereta tue wat hal x leh start terus depan farmasi tue..bf aku ckp alternater rosak weh..aduii..sedih aku...baru budget nk balik raya kat kg awl 2 ari..fed up betul kereta nie..x tau nk wat apa kan sebab dh tgh mlm, so aku n bf aku balik rumah naik teksi jerlah..mhal weh rm10 tue..biasa dlm rm8 jer..bf aku tggu kwn dia pick up dia kat umah..

esoknye 6 Ogos 2013, Selasa aku mmg terpakse cuti dah..tggu ler bf aku dtg ambik aku konon nk bwk g baiki kereta...tggu punye tunggu dri pagi sampai ptg kot..aku col x berjawab..sakit kot hati nie..pas2 dia sms tertido, letih sgt..letih apa pun aku x tau...mmg kaki tido kot..aduiii..ptg dkt nk berbuka puasa bru dtg..kwn dia antar..pas2 aku ngn bf aku sama2 jln kaki g KTM Batu Tiga ambik train ke Stesen Petaling yg terdekat nk g puchong..g puchong terpakse pinjam kereta honda city lama mak dia sehari sebab nk g ambik brg baiki kereta..em..time-time macam nie memang x delah kawan-kawan nak tolong..hem...

so, kereta siap baiki pun pagi raya pertama..so kisahnye mmg x best...so raya pertama aku kat umah mak bf akulah..kat puchong..x best lerrr...lgsg x de org dtg beraya ke apa..bandar lah katakan..orang bandar semua balik kampung k..hadap muke sama jer..mkn tdo jer..tapi aku mkn skit jer takut bdn naik ler..x mooo..he..he..

nanti aku citer pasal balik raya kat kg plak...pic??..nanti aku transfer masuk sini..malas ler...

No comments:

Post a Comment