Tuesday 27 August 2013

Part 2 - Raya ke 2....Balik Kampung Tercinta, Dungun, Terengganu

ok...sambung plak part 2 time raya ke 2 day balik ke kampung, Dungun, Terengganu tercinta...

pagi2 mmg aku dh siap2 readyv smua dah...trus gerak g umah mak bf aku sebab dia dok situ kan...kemas baju2 bf aku sekali..mkn2 dulu..hu..hu..bf aku g basuh kereta dulu k...x bestnye gerak mmg lambt jugak, nie kes bf akulah nie..sibuk lah ngan game 'candy crash' dia tue..i is bosan menunggu..pas kenal bebel ngan mak dia barulah nk gerak..pas dh salam2 ngan ibu, dlam kul 2 lbh jugaklah gerak..ari jumaat kan...

hem...sepanjg highway balik kg tue oklah, x jem lgsg...ada diskuan kat tol lagi tue...tol LPT (Lebuhraya Pantai Timur) ler...oklah, leh lah jimat skit..nie nk tepek skit muke pemandu yg terpakse memandu that day...
pada hari kejadianlah...

ha..ha..ragam driver of the day 2 raya...nasib lah...aku lgsg mls nk drive..

pic aku??..aku lgsg x de ambik pic pada hari raya ke 2 nie..disebabkan keterujaan aku nk balik kg..giler dh lama x balik tue..rindu kat famili woo...kalu balik sorg2 drive konfem dh aku lagi bosan tahap gaban!!..

sampai kat kampung aku, Dungun, Terengganu dalm kul 7ptg lbh mcm tue...bf aku x nk tdo kat rumah famili almaklumlah disebabkan pernah terjadi kejadian mulut2 x diingini makcik2 kepoh sebelah yg aku yg perasan bagus dan baik2 semua konon..huh!! (nanti kalu ingat akan aku ceritakan storynye)...so, bf aku tido kat Hotel Sura untuk beberapa mlm...

ok...bye..nanti citer utk ari ke 3 plak...x lama pun..aku raya ke 5 dah balik shah alam pun..yooo!!..

tata...

No comments:

Post a Comment