Sunday 15 September 2013

Pergi Beraya Umah Bff Deyla Sari , ibu Nur Wafa Arissa

Ahhhh...tehkanan...tdi dh type..ilang plk...ngok ler hp nie..sensitip benor...nie rasa nk tkr S4 nie..he..he...oklh, nie nk jaja citer lm..citer g beraya mlm hari rumah bff aku, Ila, ibu wafa....

Oklh...once sampai ke shah alam aku of courselh balik umh mandi- mande dulu...bsh bju...sidai..iron bju kje...rehat jap..fuhhh...pnt giler jdi surirumh skjp nie..so, hargai emak masing2 yek...ok..sambung..bf aku cpt nk dtg ambik dlm jm 8 mlm cam tue..aku pun apa lgi, bersiaplh, mandi wangi2 bgai..dok lh tggu bf aku nie sampai..sekali jam 8.30 mlm bru nk sampai..alasan g open house rumah kwn..

Oklh...moh ler kitee gerak..col ila bgtau baru jer gerak..ila ckp wafa dh ngantuk, dh tdo..time dia tdo dh budak comey tu..x per, mama annie kejutkn nanti..ha..ha..rindu budak comey tue...wafa..

Sampai2 umah ila mmg wafa dh tido pun..wuuuu....per lgi mama annie kacaulh dia kasi bgn...bangun pun bdk comey tu walaupun mamai2..he...he...jom tgk gambar....

Wafa yang sgt2 lah comey...
tido ngan bear yang Mama Annie bagi yekk...syg dia...

No comments:

Post a Comment