Friday 13 September 2013

Last....Part 5..Raya ke 5..Balik dah..

Salam...

Citer dah berkurun bru nk publish aku nie...wekkk!! Harap korg yg baca x menyamphlh ngn aku nie weee..
Oklh..raya ke 5 lps, aku dh gerak balk shah alam tersyg dh pun...rasa cam x nk blik pun ada...nk dok kg ters..biassalh klu org dh boring dok shah alam mcm nie lh...gerak blik pun dh dlm kul 11 pg mcm tue x silap aku...sampai kemaman, sggh jap umah makcik kesaygn aku..kakak mak aku, aku pggl mama..lpk jap dlm 30 mnit jer..borak2 kosong..

Pastu gerak blik dh..bf aku bawk slow2 jer...x de nk bwk laju2 pun..jln clear..x jem...oklh...sampai shah alam dlm jap 6 ptg cam tue..planning nk g umah my bestfren aku plk mlm tue beraya, tgk wafa, dh belikn wafa bjuraya, bju kurung, nk bgi lh...he.he..

Jem skit jerrr kat Genting Sempah...
Sampai sudah tol Batu Tiga, Shah Alam.....

No comments:

Post a Comment