Tuesday 3 September 2013

Part 4 - Raya ke Empat....melepak jer...Tengok Baby Aqilah..

Oklah...

Sebab ada masa skit aku nk update so menari lah tangan nie kat keyboard nie...huh!!

oklah...raya ke 4 ari tue aku x g mana2 pun siang tue...lepak jer kat rumah...mkn n tidoosss jer...g pusing2 ronda2 kampungku, Dungun, Terengganu tercinta sebab esoknye dh nk balik kan..pergi 'bando dungun' kejap cari dan belikan baju baby wat adiah nk g tgk anak kawan baik aku sorg agi..Tengku Mariana @ aku panggil dia mek na @ mayana...hu...hu...

konon msg nk g petang umah dia, pastu bermlas2 kat rumah...g cri ayam konon nk wat mkn ayam bbq lagi....kemas2 baju semua bagai...last2 malam jugak aku pegi beraya rumah mayana..time nie dia bru abis pantang dlm 45 hari dah x silap aku....maintain jer badan dia...sama cam seblm pregnant...i is jelesssss!!..aku nie yg belum kawen pun badan dah makin men'chubby' dah rasanye...kalu kawen bila2 n preggy cam ne lah yek??..x dpt aku bayangkan..i is x rela!!..mau pantang berhbis2an aku nanti..x kurus x nk kuar umah...mesti cam meroyan terus...hoi...hoi...

oklah..kat bawah nie nk sajikan skit pic member aku nie ngan baby dia..wat kenang-kenangan kan..seprti biasa photographer aku of course le encik bf aku...so, pic dia mmg non ada k...ha...ha...


nielah pic kawan aku mayana dan babynye Nur Aqilah Husna....comey ikut muke abah dia, En.Mael..hu...hu...sebayalah ngan ank kawan baik aku sorg lagi si Ila, anaknye Wafa lahir awal taun...bolehlah kawan2 nanti bila dah besar...and of course lah i is jelesssiii..bila lah nk de baby sendiri kan...huuuuuuuuuuu...

lama jugak lepak kat rumah mayana nie..dlm 2 jam jugaklah kot...borak2 mcm2...yerlah lama x jumpe u...last jumpe raya taun lps time dia kawen...hu...hu...aku jdi pengapit time akad nikah dia..cam baru jer lagi kan mayana?..tup2 taun nie dh ada ank pun ko..tahniah buat kawan2 aku nie...semoga jadi ibu dan isteri mithali...insyallah...

oklah...nanti sambung lagi..tata..tutu..titi...

with love....
AnnieSweet196

No comments:

Post a Comment