Monday 21 October 2013

kEPOH CI!!!

sALAM uolssss.....

kepoh ci jer kan....ofis aku biasalah kepoh jer memanjg..padahal hal nyer kecik jer..kutuk-mengutuk, kata mengata mcm2 hal pun ada...normal kot rasanye g lah keje kat mana2 ofis kerajaan @ swasta mesti akan ada manusia yg perangai nyer mcm tue...hem..sedara-mara ker??..

uikss...aku dulu masa keje kat ofis lama, somewherelah kan (x leh bagtau mana takut ada yg terasa) yg kepoh ci nye ada lah cina lor...dengki sgt ngan aku time 2 kenapa tah...aku pun x tahu..mmg aku x sangkakan time tue aku g keje mmg x pakai tudung...x delah sexy pun..just ber'slack+kemeja' or skit paras lutut+kemeja jer masa tue...muda remaja dan homey lagikan masa tue..walaupun kerja kerani cabuk jer, tpi life masa tue heppy jer walaupun gaji ciput giler, hutang x de...byr sewa umah n tambg bas jer...hati sgt gumbira time tu....

nie ada terjumpe pic lama aku kat ofis tersebut..masa mude remaja nie..he..he..rindu giler kot time2 hepi mcm nie...arap dapat ulangi kembali semua nie..insyallah..tapi dengan cara yg lebh baik...

Mude remaja kan masa nie??..rindu nk body slim walaupun muke chubby cam nie...

sekarang nie??..x delah tua mana pun..just berumur skit dari dulu...tapi terus-terang nk ckp sejak 3 tahun lps idup aku dh x sehepy dan seceria dulu lagi..hanya my bff saje yang tahu apa ceritanye...dan aku bagi masa utk dri sendiri sampai bulan 12 nie jer dah..andai tidak ada sebarg perubahan aku akan pergi bawa diri..single mingle lagi best...arapnye..insyallah...

sorylah kalau entry nie mcm merepek meraban..tapi sini jerlah tempat aku nk luahkan...walaupun x de orang akan memahami masalah aku...biarlah..kan aku update luahan hati kat fb nyer wall mcm2 plak komen...padahal bgi aku korg x ske ignore jer ah..block jer ah aku trs...x terasa ati pun...

oklah bye...nanti rajin terlebih aku update lagi...

i miss my old lifee...if i can ..................................



No comments:

Post a Comment