Thursday 11 September 2014

Semalam Yang Biasa.....

Salam..

He..he..he..tajuk tu nampak sangatlah aku x reti nk bagi takut apa2 kot...weng2 betul!

Semalam adalah normal day bagi aku...g keje, pastu temankan kawan sepejabat g cari dewan kat TTDI Jaya, Shah Alam tu....petang on 6.30pm aku g masuk kerja kat farmasi...walaupun hati dah mcm x berapa nk ada bekerja kat situ tapi aku tetap teruskan jugak...kerana2 aku nak settlekan hutang sesama manusia dulu...INSYALLAH...kalau x, mmg aku dah berenti jer...wat keje part time satu lagi ngan sepenuh hati..kerja survey2 tu...face to face..

balik kerja semalam ingt nk singgah lah kat kedai2 luar mem'tapau' makanan, tapi i is malasss plak nk tgguu..heh...heh..heh..so baliklah aku direct ke rumah ku syurga ku itu...malam tadi rasa mcm rajin skit kemas2 rumah, sapu sampah, bersihkan sawang2 kat umah tu..he..he..he..nampak no pemalasnye aku sampai bersawang...lantakk...dok sorg2 apa kisah kan...masa tgh kemas2 bilik, tukar cadar yg dh kat 2 buln x berbasuh tu, my love col kjp..hem...biasa arr, borak2 kosong..rindu aku lerr tu, dok lagi kat laut lelama sgt..ha..ha..ha..

siap2 kemas, kul 12mlm jugaklah iolss mandiss k..opss!!..mmg x elok amalkan mandi tgh2 mlm, tapi aku nie mmg feberet kot mandi tgh2 mlm mcm tu..sebab balik keje dh sampai umah dlm 10.30 mlm cam tu, pastu rehat2 skit, confirm arr tgh2 mlm aku mandi..giler x mandi, pagi jer kot aku mandi, x kan ler nk tdo ngan bau uchuk asam mcm tu..kalau de laki, confirm laki lari cari girlss lain..ha..ha..ha..penyakit tu mmglah aku x mintak dtg, dah harap2lah dijauhkan k...semlm aku tido kat kul 2pagi kot coz tgk citer super natural 8 dh kata ko!!..yang bestnya dlm kul 12lebih tu aku leh plak menggoreng nugget 6 ketul wat isi perut yg melapor niee...huh!!.diet sgt lah aku tgh2 mlm leh melantak mkn nugget plak...aduiii!!...tapi seyes ek, kat 2 mggu dh aku x sentuh nasi..hope dpt terus kan sampai ujung bulan nie..habis bulan baru timbang...i is takutttt!!

oklah...nanti arr sambung lagi story-mory....byk agi nk citer sebenrnya..tapi x per arr, tangguh dulu k...karang idea menulis dtg mencurah2 uollss plak mals nk baca..terus pangkah iollsss nyer blog yang tah pe2 nie...sentak mak nak!!..

byerr...

hayati bersama k...betul tau nie...


No comments:

Post a Comment